Het inkopen van producten of diensten bij een leverancier of dienstverlening kan een grote impact hebben op de strategische doelen van jouw organisatie. Om hierin de juiste keuzes te maken, helpt het om met een strategische blik te kijken naar de toegevoegde waarde van jouw partnerships. Met de populaire en beproefde OGSM-methode breng je jouw strategische doelen in kaart en vertaal je deze naar een heldere uitvraag.
2 maanden
4 uur
€1200,-
Op kantoor of online
Steeds meer organisaties besteden taken uit aan partners, zodat zij zich optimaal kunnen richten op hun kerntaak. De knip komt daarbij steeds hoger te liggen, en het belang van strategisch inkopen neemt toe. OGSM is een ideale methode om hier invulling aan te geven. In deze training adviseren we jou hoe je het maximale uit jouw partnerschap met je leverancier(s) en/of dienstverlener(s) kunt halen. Samen bepalen we hoe je jouw strategische doelen het beste kunt vertalen naar een uitvraag of contractvoorwaarden en hoe je de beste partner kiest om die doelen mee te bereiken.
Samen bespreken we jouw strategische doelen en de prioriteiten voor je inkoop- of sourcingtraject
Een hands-on training waarin je leert OGSM te gebruiken om je inkooptraject te optimaliseren
Een licentie van 2 maanden voor het OGSM-contractportaal
Heb je interesse in de Training OGSM voor inkopers? Maak dan gebruik van ons eenvoudige Bel-me-terug-formulier.
Vul je gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Velden met een (°) zijn verplicht.
Heb je een vraag of suggestie en wil je daarover iemand spreken? Vul dan je gegevens in en wij bellen je zo snel mogelijk terug.
Velden met een (°) zijn verplicht.
Vul je gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Velden met een (°) zijn verplicht.
Vul je gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Velden met een (°) zijn verplicht.